Ξέρουμε πως προσβάλλουμε τα πνευματικά δικαιώματα με την κάθε δημοσίευση στο blog και ότι με ένα νεύμα του νόμου και του δημιουργού και του κληρονόμου και του εκδοτικού και του θιγμένου θα μπορούσαμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να βρεθούμε είτε πίσω από τα κάγκελα, είτε πάνω σ'αυτά. Όμως ό,τι ανεβαίνει, ανεβαίνει από την φυσική διάθεση να μοιραστούμε, να θυμίσουμε, να μονολογήσουμε όπως θα το κάναμε ούτως ή άλλως.

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Λόγια από ταινίες (Hope Gap, 2019)




Ξεκίνησα σκεπτόμενος ότι θα μπορούσα να σε σώσω
Αλλά στο τέλος το μόνο που μπορώ να κάνω 
είναι να σε τιμώ
Η μητέρα μου η πρώτη ανάμεσα στις γυναίκες 
η ζεστασιά και η παρηγοριά μου
η ασφάλεια και η υπερηφάνεια μου
Εσύ είσαι που θέλω να ευχαριστώ
Εσύ είσαι που θέλω να με χειροκροτεί
Ο πατέρας μου ο πρώτος ανάμεσα στους άντρες
ο δάσκαλός μου και κριτής μου
Ο άντρας που ξέρω ότι θα γίνω
Μεγαλώνετε τώρα
είστε μπροστά μου όπως θα 'σαστε πάντα
Πάντα πιο μακριά στη διαδρομή
[...]
Κρατήστε τα χέρια μου και περπατήστε μαζί μου για τελευταία φορά
Και αφήστε με μετά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου