Ξέρουμε πως προσβάλλουμε τα πνευματικά δικαιώματα με την κάθε δημοσίευση στο blog και ότι με ένα νεύμα του νόμου και του δημιουργού και του κληρονόμου και του εκδοτικού και του θιγμένου θα μπορούσαμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να βρεθούμε είτε πίσω από τα κάγκελα, είτε πάνω σ'αυτά. Όμως ό,τι ανεβαίνει, ανεβαίνει από την φυσική διάθεση να μοιραστούμε, να θυμίσουμε, να μονολογήσουμε όπως θα το κάναμε ούτως ή άλλως.

Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Μυρτώ Πισσαλίδου - Άνοιξη Έρχεται





Άνοιξη έρχεται και συ ζητάς να κρατηθείς απ' τα τσιγάρα. Μου λες αύριο θα πάρεις και για μένα ένα λουλούδι. Ήταν ο γέρος στην αρχή, δε λέω, που τις νύχτες τα χρήματά του βάφτιζε φωνάζοντας τα μικρά μας ονόματα. Τώρα ν' ακούς. Εγώ γεμίζω τα δωμάτια ζωγραφιές. Αύριο οι ζωγράφοι θα πεθάνουν, ίσως κι εγώ. Εσύ το ξέρεις το παιχνίδι να σε τρομάξω δε ζητώ, μόνο να δεις. - Τα χείλια μου βαραίνουν. Δεν είναι πια περίγραμμα κι υπόθεση τσιγάρου. Ένα φιλί πραγματικά βαθύ με γεύση ήλιου μισό μισό μού δίνεται και τα παιδιά πηδάνε στα πολύφωτα ευαίσθητα στην άσπρη κόλλα όπως κι εγώ. 



Τραμ / ένα όχημα, τχ. 4, 1977 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου